Мы здійснюємо контроль якості на всіх етапах виробництва. Проте, інколи виникають обставини непереборної сили, в результаті чого фактично готова продукція має вигляд, відмінний від запланованого. Ми докладемо усіх зусиль, щоб подібна ситцація вирішилась на взаємовигідних умовах.
Вироби ПІДЛЯГАЮТЬ обміну або поверненню, якщо:
- готовий виріб надруковано з іншого макету, а не із затвердженого Клієнтом;
- виріб надруковано не по затвердженному Технічному завданню Клієнта.
Вироби НЕ підлягають обміну або поверненню, якщо:
- готовий виріб по кольоровим відтінкам незначно відрізняється від того, який бачить Клієнт у себе на екрані (на моніторі, ноутбуці, смартфоні);
- готовий виріб по кольоровим відтінкам незначно відрізняється від надрукованого раніше виробу із цього ж макету;
- виріб містить граматичні помилки (за умови, що виріб надруковано ПІСЛЯ затвердженого макету Клієнтом);
- виріб пошкоджено транспортною компанією - перевізником (тим не менш, навіть в таких випадках ми намагаємося йти на зустріч Клієнту і намагаємося запропонувати взаємовигідні шляхи відновлення продукції).
Намагайтесь дотримуватися наступних рекомендацій при отриманні продукції у відділенні Нової пошти:
- Побіжно огляньте упаковку на предмет наскрізних ушкоджень. На ній не повинно бути отворів або явно видимих вм'ятин. Як правило, цього пункту достатньо і можна вважати прийом замовлення закінченим.
- Якщо на упаковці все-таки є отвори або вм'ятини, - розкривайте упаковку. Огляньте виріб в тих місцях, де упаковка пошкоджена. У випадку пошкодження виробів - зверніться до співробітника Нової пошти із зазначенням пошкодження продукції.
Слід зазначити, що на практиці компанія Нова пошта повністю відповідає статусу перевізника вищого класу і Ви отримаєте своє замовлення без ушкоджень. Псування посилки - дуже рідкісна подія з практично нульовою ймовірністю.
ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК
Залиште Ваші контактні дані і ми зв'яжемося з Вами у найкоротший термін!